8.1. Згідно чинного законодавства України, Покупець має право на обмін або повернення Продукту належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений Продавцем, виключаючи Продукти, що не підлягають обміну та поверненню на підставі
Постанови Кабінету Міністрів України N172 від 19.03.1994 «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів» та якщо Продукт було замовлено індивідуально під Покупця та/ або 100 % передплачено.
8.2. Продукт належної якості.
8.2.1. Обмін/ повернення Продукту належної якості провадиться, якщо він не використовувався, збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, етикетки, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий Покупцеві.
8.2.2. Якщо Покупець відмовляється від Продукту, який вже був йому відправлений, Продавець повертає Покупцю вартість його Замовлення (за винятком стягнення за відмову від Товару, яке визначається Продавцем індивідуально для кожного Замовлення) протягом 30 днів з дати отримання повернутих Продуктів разом із заявою на повернення, заповненою Покупцем. Вартість зворотної доставки Продукту у разі повернення оплачується Покупцем. Повернення вартості Продукту здійснюється виключно особі, зазначеній у Замовленні. Якщо Покупець вказав неправильні дані в Замовленні, Продавець залишає за собою право відмовити такому Покупцеві у відшкодуванні коштів.
8.2.3. Якщо подібних Продуктів для заміни немає у продажі, Покупець має право відмовити у виконанні цього Договору та вимагати повернення грошової суми, сплаченої за зазначений Продукт. Продавець повертає кошти протягом 30 днів з моменту відмови Покупця.
8.2.4. Стягнення за відмову в п. 8.2.2 - це загальні витрати, понесені Продавцем у разі відмови Покупця отримати його Замовлення, а саме: витрати на доставку в обидва кінці, включаючи витрати на доставку Продукту, що обмінюється, витрати на митне оформлення товарів (включаючи ввізні мита, ПДВ, брокерські послуги тощо) та будь-які інші витрати, понесені Продавцем у зв'язку з таким поверненням.
8.2.5. Якщо Покупець повертає Продукт належної якості, але після отримання Продавцем виявляється, що він не підлягає поверненню з будь-яких причин, виходячи з чинного законодавства України або з причини, зазначених в цьому Договорі, цей Продукт повертається Покупцеві за його рахунок.
8.2.6 У разі доставки Продуктів, послуга доставки надається згідно правил та на умовах компаній, що її забезпечують.
8.3. Продукт неналежної якості:
8.3.1 Неналежна якість Продукту – коли він має Істотний недолік та не може виконувати свої функціональні якості. Отримані продукти мають відповідати опису на Сайті або додатковій інформації/ документації наданій Продавцем Покупцю. Відмінності в дизайні або елементах дизайну від зазначених в описі не є ознакою поганої якості або функціональності Продукту.
8.3.2 Зовнішній вигляд та комплектність Продукту, а також повнота всього Замовлення перевіряються одержувачем під час доставки Продукту. На момент отримання Замовлення Покупець має підтвердити, що Продукт не має видимих дефектів, подряпин тощо, а також, що Продукт повністю придатний для використання за призначенням. У випадку наявності хоча б одного з перерахованих недоліків, Покупець зобов'язаний зафіксувати його у складеному акті довільної форми. Акт повинен бути підписаний Покупцем та представником Продавця/ робітником сервісу доставки. При можливості недоліки повинні бути зафіксовані засобами фото- або відео- зйомки. Протягом 1 (одного) дня Покупець зобов'язаний повідомити представника Продавця про виявлені недоліки та домовитися про повернення/ заміну Продукту, заповнивши при цьому рекламаційну форму.
8.3.3 Після отримання Замовлення жодні претензії щодо зовнішніх дефектів Продуктів, їх кількості, комплектності та зовнішнього вигляду не приймаються.
8.3.4 Якщо Продукти неналежної якості були передані Покупцеві, він може їх повернути, оформивши процедуру належним чином. Повернення таких товарів здійснюється за рахунок Покупця.
8.3.5 Претензії щодо повернення Продуктів підлягають розгляду протягом 30 днів з дати подання відповідної претензії.
8.4. Повернення коштів здійснюється на банківську картку, за якою був здійснений платіж, або шляхом банківського переказу, залежно від способу здійснення оплати за Продукт або будь-яким іншим способом за домовленістю з Продавцем.
8.5. Сторони погодили, що у випадку недотримання обов'язкових вимог даного Договору, визнається отримання Покупцем Замовлення у належному стані та зазначеної якості.